عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 9 شهريور 1392
بازدید : 1242
نویسنده : یه بنده خدا

 

تارنمای Rahimpour.ir(موسسه طرحی برای فردا) اضافه بر  انتشار صوت 800  جلسه سخنرانی و کنفرانس داخلی و خارجی در موضوعات گوناگون، از این پس در ابتکاری نو بسته‌های صوتی هفتگی در پاسخ به پرسش‌های مطرح در علوم انسانی و مفاهیم اسلامی و نیز طرح نگاه انتقادی به مسائل اجتماعی منتشر می‌کند.
در این بسته‌های هفتگی صوتی، به مرور به بیش از 1000 پرسش برگزیده از میان هزاران سئوال طرح شده در محافل دانشگاهی و حوزوی، پاسخ‌هاییاجمالی عرضه می‌گردد.
در نخستین شماره از این هفته‌نامه صوتی، استاد حسن رحیم‌پور (ازغدی) به چند پرسش در تعریف ماهیت هنر اسلامی مبادرت ورزیده که به مناسبت روز هنر انقلاب اسلامی و سالگرد شهادت سید مرتضا آوینی،منتشر می‌شود. در مجموعه پیش رو،از جمله به نسبت میان هنر اسلامی با آن‌چه هنر مقدس یا هنر سنتی نامیده شده و نیز نسبت هنر اسلامی با هنر تکنولوژیک پرداخته می‌شودو تعریف هنرمند مسلمان و بررسی مفاهیمی چون جبر تکنولوژی و اقتضای ذات رسانه،به بحث اجمالی گذاشته شده است. هم‌چنین نگاه انتقادی به هنر سکولار و زیبایی‌شناسی ماتریالیستی بخش‌های دیگری از این پرسش و پاسخ 40 دقیقه‌ای است.
گفتنی است تارنمای Rahimpour.ir(موسسه طرحی برای فردا) از این پس به لطف حضرت حق بر این است که هر هفته، یک مقاله شفاهی در یکی از موضوعات معرفتی منتشر کند.
اینک پرسش‌ها و پاسخ‌هایی در باب تعریف‌های اسلامی، مادی و خرافی از هنر و هنرمند را بشنوید.

 

 

 

 

 

 





:: موضوعات مرتبط: طرحی برای فردا_مقالات استاد حسن رحیم پور ازغدی , ,
:: برچسب‌ها: حسن رحیم پور , اسلامی , هنر ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


In the name of Allah, the Beneficent, the Merciful Say: He, Allah, is One Allah is He on Whom all depend He begets not, nor is He begotten And none is like Him

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 131
بازدید دیروز : 92
بازدید هفته : 498
بازدید ماه : 1585
بازدید کل : 556278
تعداد مطالب : 477
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

:: [<-PostId->] - [<-PostDate->] - <-PostTitle->

------------------------------------------------------ اوقات شرعی -------------------------------------------

------------------------------------ تاریخ روز ------------------------------------------------------ //Ashoora.ir|Hadith Beginsحدیث موضوعی ------------------------------------------------ مهدویت امام زمان (عج) -------------------------------------------------------------- سوره قرآن -------------------------------------- وصیت شهدا ------------------------------------------ آیه قرآن -------------------------------------- ---------------------------------------- پخش زنده حرم ---------------------------------------- جنگ دفاع مقدس ---------------------------------------------- ذکر روزهای هفته -------------------------------------
Up Page
”YSTC.ir” ------------------------------- ========================

RSS

Powered By
loxblog.Com