- راهبردهای رسانهای مهدویت در بستر جغرافیای فرهنگی ـ سیاسی، سیدرضی موسوی گیلانی، علی میرزامحمدی
- نقش معناشناسی «دجال» در رسالت رسانۀ زمینهساز، حامد پوررستمی
- ظرفیتها و محدودیتهای رسانه در جامعه و دولت زمینهساز ظهور منجی موعود، سیدمحمد مرتضوی
- غرب، رسانه و سازۀ معنایی انتظار در روابط بینالملل؛ گفتاری در موانع و آسیبهای زمینهسازی در عرصۀ رسانه،علیرضا صدرا، امین پرتو
- جهانیشدن و فرهنگ مهدویت از دیدگاه آیات قرآن کریم و روایات اسلامی، حسین خنیفر، جواد زروندی، نفیسه زروندی
- ارزشهای خبری در حاکمیت موعود،علی حاج محمدی
- بررسی مؤلفه غایتشناختی الگوی هنجاری رسانههای جدید اسلامی، ناصر باهنر، مجتبی صمدی