عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 1 دی 1392
بازدید : 486
نویسنده : یه بنده خدا

صالحی: آژانس حق بازدید از صنایع نظامی و موشکی را ندارد

معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان انرژی اتمی تأکید کرد: بازرسان آژانس نه تنها حق بازدید از صنایع نظامی و موشکی را ندارند، بلکه وظیفه‌ای در این خصوص بر عهده آنان نیست.
روابط عمومی سازمان انرژی اتمی روز گذشته در جوابیه‌ای به برخی اخبار منتشر شده با عنوان «بازرسان آژانس انرژی اتمی از صنایع موشکی ایران بازدید می‌کنند» به نقل از «علی اکبر صالحی» پاسخ داد.
در جوابیه روابط عمومی سازمان انرژی اتمی ضمن تشکر از همکاری رسانه‌های وزین کشور در انعکاس اخبار هسته‌ای، آمده است: با عنایت به اینکه یک یا دو سایت محلی با درج تیتر خبر «بازرسان آژانس انرژی اتمی از صنایع موشکی ایران بازدید می‌کنند»، موجب تشویش اذهان عمومی شده‌اند و برداشت صحیحی از سخنان علی اکبر صالحی معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در مصاحبه خبری روز پنج‌شنبه 28 آذرماه جاری در قم نداشتند، توضیح زیر جهت تصحیح اخبار منتشره و تنویر افکار عمومی به آگاهی می‌رساند:
«رئیس سازمان انرژی اتمی ایران با رد اتهامات برخی کشورهای غربی مبنی بر انحراف برنامه هسته‌ای ایران، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به انواع بازرسی‌های آژانس و همکاری‌ها و شفاف‌سازی گسترده، این اتهامات بی‌اساس است.
وی در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران که پرسید آیا بازرسان از صنایع نظامی و موشکی کشور نیز بازدید می‌کنند؟ گفت: بازرسان آژانس چنین وظیفه و حقی ندارند؛ مرجعی در دنیا برای بازرسی از این تأسیسات وجود ندارد و معاهده‌ای هم در این زمینه نداریم و آژانس هم در جایگاهی نیست که این کار را انجام دهد.»
پیش از این بهروز کمالوندی، سخنگوی سازمان انرژی اتمی نیز در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی فارس، اظهارات منسوب به آقای صالحی را تکذیب کرده بود.
بهروز کمالوندی، سخنگوی سازمان انرژی اتمی نیز برخی اظهارات منتسب به علی‌اکبر صالحی، رئیس سازمان انرژی اتمی مبنی بر امکان بازرسی بازرسان آژانس از صنایع نظامی و موشکی کشورمان را تکذیب کرد.
به گفته کمالوندی، انتشار این خبر ناشی از اشتباه در پوشش خبر بوده و آقای صالحی چنین سخنی را نگفته است.

 

منبع : http://www.kayhan.ir/921001/2.htm



:: موضوعات مرتبط: ***** خبری***** , -- سیاسی , ,
تاریخ : یک شنبه 1 دی 1392
بازدید : 747
نویسنده : یه بنده خدا
امیرخانی در گفتگو با مشرق مطرح کرد؛
تسبیح‌ ترجیع‌بندی بود برای انتقال حس ذکر. و نیّت خودم از نشان دادن تسبیح، شمردن آدم‌ها بود. یعنی به ازای هر تصویر و آمد و شد، یک دانه تسبیح می‌بینم که می‌افتد. هدف اصلی‌ام حس اضافه شدن به جمعیت بود و اینکه همه چیز حساب و کتاب دارد.

گروه فرهنگی مشرق‌ ـ مستند کوتاه «لبّیک» در موضوع پیاده‌روی اربعین، با فیلم‌های دیگری که در این موضوع ساخته شده تفاوت دارد. آنچه در این مستند چشمگیر است کارگردانی خوب وحید امیرخانی و فیلمبرداری درخشان مهدی آزادی است. موسیقی فیلم را آریا عظیمی‌نژاد ساخته که بسیار متفاوت و گوشنواز است. امیرخانی می‌گوید که سعی کرده فیلمی برای مخاطبان بین الملل بسازد، کسانی که با این واقعه آشنایی ندارند  و لذا به جای کلام فقط از تصویر استفاده کرده است.
مستند لبیک در هفتمین جشنواره سینماحقیقت نامزد دریافت سه جایزه شد: بهترین کارگردانی فیلم کوتاه، بهترین کارگردانی بخش دینی و آئینی، و بهترین فیلمبرداری، که فقط به مورد آخر نائل گشت.
مصاحبه با وحید امیرخانی کارگردان مستند 20 دقیقه‌ای لبیک را در ادامه می‌خوانید. او فارغ التحصیل سینما از دانشگاه هنر است و بیشترین تجربۀ فیلمسازی او، در حوزۀ فیلم مستند بوده است.

 

********


* کمی از خودتان بگویید.

وحید امیرخانی هستم متولد 1360 در تهران. لیسانس کارگردانی سینما را از دانشگاه هنر گرفتم و از همان زمان دانشجویی وارد عرصه فیلم‌های کوتاه داستانی و مستندسازی شدم. برخی فیلم‌های کوتاهم به جشنواره‌های 21 و 23 فجر راه پیدا کردند. در چند سال اخیر فیلم مستند می‌ساختم، بیشتر سیاسی و کمتر اجتماعی. مدتی هم توجه و تمرکزم بیرون از ایران و در کشورهای اطراف بود.



:: موضوعات مرتبط: ***** خبری***** , فرهنگی , ,
In the name of Allah, the Beneficent, the Merciful Say: He, Allah, is One Allah is He on Whom all depend He begets not, nor is He begotten And none is like Him

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 26
بازدید دیروز : 15
بازدید هفته : 26
بازدید ماه : 6234
بازدید کل : 554704
تعداد مطالب : 477
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

:: [<-PostId->] - [<-PostDate->] - <-PostTitle->

------------------------------------------------------ اوقات شرعی -------------------------------------------

------------------------------------ تاریخ روز ------------------------------------------------------ //Ashoora.ir|Hadith Beginsحدیث موضوعی ------------------------------------------------ مهدویت امام زمان (عج) -------------------------------------------------------------- سوره قرآن -------------------------------------- وصیت شهدا ------------------------------------------ آیه قرآن -------------------------------------- ---------------------------------------- پخش زنده حرم ---------------------------------------- جنگ دفاع مقدس ---------------------------------------------- ذکر روزهای هفته -------------------------------------
Up Page
”YSTC.ir” ------------------------------- ========================

RSS

Powered By
loxblog.Com