عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 5 خرداد 1393
بازدید : 172
نویسنده : یه بنده خدا

 

اعلاميه حق خدا 3 فصل دارد: نخست حق خدا در نسبت با بشر. دوم آنكه محيط زيست انسان اعم از زمين و فضا و دريا همگي بايد مورد احترام باشند و حفظ شوند و سوم، حق نباتات و حيوانات که بخشي از حق خداست.

گروه جنگ نرم مشرق- عصر روز شنبه، سوم خرداد مصادف با سالروز آزادسازي خرمشهر و روز ملي مقاومت، حسن عباسي در دانشكده حقوق و علوم سياسي دانشگاه تهران براي ايراد سخنراني با موضوع «درآمدي بر اعلاميه جهاني حق خدا» در مراسمي كه در اين دانشكده برگزار شده بود حضور يافت.

اين مراسم با پخش خلاصه‌اي از سخنراني‌هاي حسن عباسي طي سال‌هاي گذشته در سالروز آزادسازي خرمشهر آغاز شد و با اجتماع دانشجويان در سالن، مراسم با قرائت قرآن و توضيحات ابتدايي مجري برنامه، شكل رسمي به خود گرفت.

حسن عباسي در دانشگاه تهران:



:: موضوعات مرتبط: ***** خبری***** , فرهنگی , * بصیرتی , ,
تاریخ : دو شنبه 5 خرداد 1393
بازدید : 420
نویسنده : یه بنده خدا
پناهیان در همایش «دلاوریم» (2)
پناهیان: چرا نظام سلطه این‌قدر با حجاب مشکل دارد و از محجبه‌ها کینه دارد؟/ هرزگی در هر همان کسانی که از تروریست‌های جنایتکار حمایت می‌کنند از رواج بی‌حجابی هم حمایت می‌کنند تا مقاومت را در هم بشکنند/اگر کسی مقابل دوربین حجاب خود را بردارد هیچ اتفاق تازه‌ای در جهان نیفتاده؛ غیر محجبه در عالم زیاد است!/مثل دیگران شدن هنر نیست، حجاب حرف تازه در جهان امروز است

گروه فرهنگی مشرق ـ حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان در همایش «دلاوریم» که روز شنبه در لانه جاسوسی سابق آمریکا برگزار شد، سخنرانی کرد. بخش اول این سخنرانی ساعاتی قبل منتشر شد. و اکنون قسمت دوم از مشروح این سخنرانی را می‌خوانید.

چرا نظام سلطه این‌قدر با حجاب مشکل دارد؟/ وقتی حجاب در میان یک جامعه موجب متانت رفتارها شود، خود به خود به جریان مقاومت کمک می‌کند/ هرزگی در هر جامعه‌ای موجب کاهش مقاومت می‌شود

دربارۀ مسائل فرهنگی هم نکته‌ای را خدمت سروران خودم عرض کنم. چرا موضوعاتی مثل حجاب، توسط دشمنان ما این‌همه مورد حمله قرار می‌گیرد؟ چرا جریان سلطه از وجود پدیدۀ متین و انسانی و ارزشمندی مثل حجاب این‌قدر واهمه دارد؟ برای اینکه آنها می‌دانند وقتی حجاب در میان یک جامعه موجب متانت رفتارها می‌شود، خود به خود به جریان مقاومت کمک می‌کند. هرزگی در هر جامعه‌ای موجب کاهش مقاومت می‌شود. این را همۀ مردم عالم می‌دانند. در میان کلمات حضرت امام(ره) و دیگر بزرگان هم می‌توانید این را به سهولت ببینید.

چرا باید رؤسای نظام سلطه و به‌طور مشخص صهیونیست‌ها و رؤسای آنها بیایند و صریحاً از جوان‌های ما دعوت کنند که شما به هرزگی بپردازید؟ چرا آنها با حجاب در جامعۀ ما این‌قدر مشکل دارند؟ چرا نسبت به محجبه‌ها این‌قدر کینه دارند؟ برای اینکه آنها در نهایت می‌‌خواهند خط مقاومت را بشکنند و الا آنها برای ما غصۀ فرهنگی نمی‌خورند.



:: موضوعات مرتبط:
***** خبری***** , -- سیاسی , فرهنگی , * بصیرتی , ,
تاریخ : دو شنبه 5 خرداد 1393
بازدید : 368
نویسنده : یه بنده خدا
پناهیان در همایش «دلاوریم» (1)
من یادم نمی‌آید در دروان دفاع مقدس، کسی گفته باشد که وقتی شما شعار مقاومت می‌دهید کسانی که در خط مقدم مقاومت دارند نبرد و مبارزه می‌کنند، تضعیف می‌شوند!

گروه فرهنگی مشرق - حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان در همایش «دلاوریم» که در محل لانه جاسوسی سابق آمریکا برگزار شد، سخنرانی کرد. در ادامه قسمت اول از مشروح این سخنرانی را می‌خوانید:

مسیر مقاومت همان مسیر اسلام نابی است که حضرت امام(ره) ترسیم کردند 

از روز اولی که انقلاب اسلامی به پیروزی رسید، همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد این ملت حرکت خود را در مسیر مقاومت ادامه داد؛ مقاومت در مقابل نظام سلطه که با همۀ فریب‌ها و با همۀ امکانات به دنبال خشکاندن ریشۀ این ملت و به دنبال نابود کردن مسیر مقاومت بود. علی‌رغم تمایل شدید دشمنان مقاومت، امروز مقاومت در منطقه به اوج پیروزی‌های خود رسیده و تبدیل به یک قدرت برتر شده است. فرقی نمی‌کند که جریان مقاومت در چه کشوری تجلی پیدا کند اما مسیر مقاومت همان مسیر اسلام نابی است که حضرت امام(ره) ترسیم کردند. 

کسانی که مخالف خط مقاومت هستند، امروز در منطقه و جهان افرادی هستند که چهره‌های شناخته‌شده‌ای دارند؛ صهیونیست‌ها، نظام سلطه، تفکر و فرهنگ لیبرالی، سازمان‌های تروریستی، گروه‌های تکفیری و افراطی، اینها همه در کنار همدیگر با خط مقاومت مخالفت دارند. 

«لیبرال‌های» به‌ظاهر مدعی آزادی و «تروریست‌های» افراطی هردو مخالف خط مقاومتند/امام لیبرال‌ها را در کنار منافقان نام می‌برد

این مقاومت چه خصوصیتی دارد که از یک‌طرف لیبرال‌های به‌ظاهر مدعی آزادی و صلح و آرامش، مخالف خط مقاومت هستند و از طرف دیگر، افراطی‌ها و تروریست‌ها نیز مخالف خط مقاومت هستند؟ آدم یاد کلمات حضرت امام(ره) در سال آخر عمر شریف‌شان می‌افتد که همیشه لیبرال‌ها را کنار منافقین تروریست قرار می‌دادند. 



:: موضوعات مرتبط:
***** خبری***** , * بصیرتی , ,
تاریخ : دو شنبه 5 خرداد 1393
بازدید : 368
نویسنده : یه بنده خدا

 

نماینده رهبر معظم انقلاب در شورای امنیت ملی گفت: اینکه گروه 1+5 ضد ایران جنجال آفرینی می‌کند چیزی جز ترس از شکل‌گیری تمدنی مبتنی بر اسلام ناب نیست.

به گزارش مشرق، سعید جلیلی عصر امروز در جمع طلاب جوان حوزه‌های علمیه دزفول در حوزه علمیه آیت‌الله قاضی اظهار کرد: اینکه گروه 1+5 ضد ایران جنجال آفرینی می‌کند چیزی جز ترس از شکل‌گیری تمدنی مبتنی بر اسلام ناب نیست.

وی اضافه کرد: جنجال دشمن در خصوص فعالیت هسته‌ای ایران مربوط به حوزه‌های علمیه است چرا که دشمن متوجه شده شجره طیبه‌ای در حال شکل‌گیری است که تمام داشته‌های آنان را تهدید می‌کند.

نماینده رهبر معظم انقلاب در شورای امنیت ملی تصریح کرد: امروز اگر دشمن ولایت فقیه را هدف گرفته به خاطر این است که متوجه شده این ولایت فقیه است که حرکت را شکل می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: قدرت‌های جهانی که سال‌ها با زورگویی در کشورها دخالت کرده‌اند از اینکه تمدنی قوی بر مبنای اسلام ناب در ایران شکل بگیرد و به الگو و نمادی برای سایر کشورها تبدیل شود سخت نگرانند.

عضو پیشین مذاکره کننده هسته‌ای جلیلی در پایان خطاب به طلاب جوان حوزه‌های علمیه تصریح کرد: با هوشیاری میراث بزرگ شهدا را برای جهان اسلام حفظ و فرصت ارزشمند تحصیل علوم دینی را غنیمت بشمارند، چرا که ترس اصلی دشمن از ایران به خاطر وجود حوزه‌های علمیه و مدارس دینی است.

 

برگرفته از : http://www.mashreghnews.ir/fa/news/312889



:: موضوعات مرتبط: ***** خبری***** , -- سیاسی , * بصیرتی , ,
تاریخ : شنبه 3 خرداد 1393
بازدید : 343
نویسنده : یه بنده خدا
 
برخلاف ادعای خاتمی مبنی بر این که بنیاد باران بنیادی سیاسی نیست، گروهی از افراطیون به عنوان اعضای شورای عالی این بنیاد انتخاب شدند.


محمدجواد امام از بازداشت‌شدگان فتنه 88 اسامی 25 نفر را به عنوان اعضای شورا اعلام کرده که اغلب آنها اعضای مرکزیت احزاب منحله‌ای نظیر مشارکت و سازمان مجاهدین (انقلاب) هستند. در میان اسامی نام محسن آرمین، جواد امام، جعفر توفیقی، حمیدرضا جلایی‌پور، مرتضی حاجی، سید صفدر حسینی، هادی خانیکی، احمد خرم، سید حسن رسولی، عبدالله رمضان‌زاده، علی شکوری راد، محسن صفایی فراهانی، محمدرضا عارف، فاضل میبدی، الهه کولایی، محمد کیانوش راد، سید حسین مرعشی، مصطفی معین و عبدالله ناصری دیده می‌شود.
خاتمی که پیش از این ریاست بنیاد باران را بر عهده داشته، مدعی شده بود این بنیاد ماهیت سیاسی و تلاش برای حضور در قدرت ندارد.
در این میان محمدرضا عارف چند ماهی است رأسا اقدام به راه‌اندازی بنیاد امید ایرانیان مستقل از بنیاد باران کرده است.

روزنامه کیهان 03/03/93


تاریخ : شنبه 3 خرداد 1393
بازدید : 369
نویسنده : یه بنده خدا

 


اصلاح ساختار و مبارزه با فساد سیستم اداری خواسته مهم مردم در تمامی جوامع و وظیفه مهم و حتمی دولت‌هاست. فرقی هم نمی‌کند که ساختار حاکم از چه نوعی باشد و مرام و مسلک مردمان چه باشد. مهم آن است که در سیستم حاکم بر جامعه، فساد نباشد و مردم تلاش برای ریشه‌کن کردن فساد و کوتاه کردن دست مفسدان از گلوگاه‌های مهم اقتصادی و شریان‌های حیاتی جامعه را در عمل و رفتار مسئولان ببینند و باور کنند که آنها فقط به شعار و وعده بسنده نمی‌کنند.
چند روز قبل که معاون اول رئیس‌جمهور، اعلام کرد دولت یازدهم در مبارزه با فساد شعار نمی‌دهد بلکه عمل می‌کند، بطور طبیعی امید به بهبود اوضاع در دل مردم تقویت شد. این امیدواری به کسانی که دولت یازدهم را برای خدمتگزاری به مردم انتخاب کرده‌ بودند منحصر نیست و هر ایرانی با هر اعتقادی از اینکه دولت مستقر بدنبال مبارزه با فساد است خوشحال و دلگرم می‌شود اما اگر همزمان با این وعده و شعار دلگرم‌کننده، شواهدی حاکی از نفوذ و جولان مفسدان را مشاهده کنند، نه تنها در تحقق وعده مسئولان تردید می‌کنند، بلکه نگران سرمایه‌های مادی و معنوی جامعه می‌شوند که در معرض دستبرد مفسدان قرار گیرد.



:: موضوعات مرتبط: ***** خبری***** , -- سیاسی , ,
تاریخ : شنبه 3 خرداد 1393
بازدید : 343
نویسنده : یه بنده خدا

 

گفت: عضو هیئت موسس دانشگاه آزاد گفته است «دانشگاه آزاد ملک طلق خداوند است»
گفتم: نه فقط بقیه دانشگاه‌ها بلکه همه جهان هستی هم ملک طلق خداوند است.
گفت: چه عرض کنم؟!
گفتم: اگر واقعا معتقدند دانشگاه آزاد ملک طلق خداوند است پس چرا می‌خواستند آن را وقف کنند؟ یعنی می‌خواستند ملک طلق خداوند را به خود خداوند برگردانند؟!
گفت: منظورش این است که اموال دانشگاه آزاد متعلق به مردم است و مجلس نباید از آن تحقیق و تفحص کند!
گفتم: اولا که دانشگاه آزاد با کمک‌های کلان دولت تشکیل شده و ثانیا؛ اگر مال مردم است باید در اختیار نظام باشد نه‌یک‌عده خاص.
گفت: خلاصه می‌خواهند مثل گذشته از تحقیق و تفحص و بازرسی و قوانین وزارت علوم فرار کنند.
گفتم: یارو وصیت کرده بود که او را در یک پارچه کهنه و رنگ و رو رفته کفن کنند. پرسیدند چرا؟ گفت؛ برای این که فرشته مرگ تصور کند من مرده قدیمی هستم و از سؤال و جواب در امان باشم!



:: موضوعات مرتبط: ***** خبری***** , -- گفت وشنود , ,
تاریخ : شنبه 3 خرداد 1393
بازدید : 624
نویسنده : یه بنده خدا

 

گزارش مدیرکل آژانس انرژی اتمی درباره ایران منتشر شد. متن کامل این گزارش در همین خبر به تدریج کامل می‌شود.

به گزارش مشرق، خبرگزاری رویترز نوشت: گزارش مدیرکل آژانس انرژی اتمی درباره ایران منتشر شد.

 

*متن کامل این گزارش در همین خبر به تدریج کامل می‌شود.

 *اجرای توافقنامه پادمان ان پی تی و مفاد مربوطه قطعنامه‌های شورای امنیت در جمهوری اسلامی ایران

* گزارش مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی

 

تحولات اصلی

 

• ایران 7 مورد از اقدامات عملی را که در ماه فوریه سال 2014 در خصوص آنها با آژانس به توافق رسیده بود، اجرا کرده است. این اقدامات در چهارچوب همکاری با آژانس صورت گرفته است و آژانس در حال بررسی و تحلیل اطلاعات دریافت شده از ایران می باشد.

 

•  ایران و آژانس در تاریخ 20 ماه مه 2014، در چهارچوب همکاری، در خصوص 5 اقدام عملی دیگر نیز به توافق رسیدند که این اقدامات قرار است تا تاریخ 25 ماه آگوست 2014 در گام بعدی توسط ایران اجرا شود.

 

•  آژانس به نظارت و راستی آزمایی در خصوص اقدامات مرتبط هسته ای که در طرح اقدام مشترک (JPA) مطرح شده، ادامه داده است (به پیوست III مراجعه شود).

 

•  از زمان اجرای طرح اقدام مشترک، ایران به غنی سازی UF6 (هگزافلورید اورانیوم) با غنای بالاتر از 5 درصد U-235 در هیچ یک از تأسیسات هسته ای خود نپرداخته است. در نتیجه فرایند رقیق سازی و تبدیلی که در طی همان مدت انجام شده، ذخایر هگزافلورید اورانیوم ایران با غنای بالاتر از 20 درصد U-235 از 209.1 کیلوگرم به 38.4 کیلوگرم کاهش یافته است.



:: موضوعات مرتبط: ***** خبری***** , -- سیاسی , گزارش های ویژه , ,
تاریخ : شنبه 3 خرداد 1393
بازدید : 475
نویسنده : یه بنده خدا
 

 

سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی تاکنون چه عملیات‌هایی را در ایران اجرا کرده است؟ چند تیم ترور موساد تاکنون در کشور متلاشی شده‌اند؟ برنده نبرد اطلاعاتی موساد و سرویس‌های اطلاعاتی‌ایران کدام طرف بوده‌است؟ گزارش ویژه مشرق روایتی است از ضرباتی که موساد از دستگاه اطلاعاتی ایران دریافت کرده است.

گروه گزارش ویژه مشرق - بخش «تبلیغات و ضدتبلیغات» سازمان اطلاعات خارجی رژیم صهیونیستی (موساد) مسئولیت عملیات روانی، تبلیغات و عملیات فریب را دارد و تلاش می­‌کند تا با تصویرسازی، موساد را سازمانی موفق، مقتدر، حرفه‌­ای معرفی کند. بزرگ‌نمایی از اقدامات سازمان اطلاعات خارجی رژیم اسرائیل و سرپوش‌گذاردن بر شکست‌های موساد با هدف ارعاب دشمنان این رژیم به ویژه جمهوری اسلامی ایران صورت می‌­گیرد. اما بررسی شواهد و قراین موجود نشان می­‌دهد که طی دو دهه اخیر اقدامات سازمان موساد در ایران عمدتا منتج به موفقیت نبوده و شبح ناکامی‌­های اطلاعاتی بر سر این سازمان تروریستی بیش از پیش سایه افکنده است.

موساد؛ سازمان اطلاعات خارجی رژیم صهیونیستی

سال 1377؛ دستگیری عوامل شبکه جاسوسی موساد در شیراز

زمستان 1377 یک شبکه جاسوسی متشکل از سیزده یهودی در شهر شیراز به اتهام جاسوسی برای رژیم صهیونیستی بازداشت شدند؛ از آنجایی که شناسایی و دستگیری عوامل شبکه جاسوسی اسرائیل، شکست بزرگی برای موساد به شمار می‌­آمد، رسانه­‌های غربی با جنجال و هیاهو این شبکه جاسوسی را جامعه یهودیان ایرانی معرفی کردند تا اندکی از تلخی شکست اطلاعاتی موساد کاسته شود. اما مدارک متقن و اعتراف عوامل شبکه از همکاری مستقیم این افراد با موساد پرده برداشت.



:: موضوعات مرتبط: گزارش های ویژه , ,
:: برچسب‌ها: موساد , عملیات موساد , ترور دانشمندان ایران , دستگیری عوامل موساد , وزارت اطلاعات , شبکه جاسوسی موساد , سازمان اطلاعات , حفاظت اطلاعات سپاه , تروریست های اسرائیل , عملیات ترور , گزارش ویژه ,
In the name of Allah, the Beneficent, the Merciful Say: He, Allah, is One Allah is He on Whom all depend He begets not, nor is He begotten And none is like Him

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 15
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 6216
بازدید کل : 554686
تعداد مطالب : 477
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

:: [<-PostId->] - [<-PostDate->] - <-PostTitle->

------------------------------------------------------ اوقات شرعی -------------------------------------------

------------------------------------ تاریخ روز ------------------------------------------------------ //Ashoora.ir|Hadith Beginsحدیث موضوعی ------------------------------------------------ مهدویت امام زمان (عج) -------------------------------------------------------------- سوره قرآن -------------------------------------- وصیت شهدا ------------------------------------------ آیه قرآن -------------------------------------- ---------------------------------------- پخش زنده حرم ---------------------------------------- جنگ دفاع مقدس ---------------------------------------------- ذکر روزهای هفته -------------------------------------
Up Page
”YSTC.ir” ------------------------------- ========================

RSS

Powered By
loxblog.Com