عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 21 شهريور 1392
بازدید : 1063
نویسنده : یه بنده خدا

 

صافی گلپایگانی
آیت الله صافی گلپایگانی در دیدار با وزیر ارشاد:

برای جلب اعتماد مردم و متدینین، وزارت ارشاد را سامان دهید

خبرگزاری تسنیم: آیت الله صافی گلپایگانی در دیدار با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بر اصلاح وضع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و جلب اعتماد مردم و متدینین، تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم و به نقل از دفتر آیت الله صافی  گلپایگانی، صبح امروز این مرجع تقلید شیعیان در دیدار با وزیر فرهگ و ارشاد اسلامی، با اشاره به وظیفه خطیر و مسئولیت سنگین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار کرد: اگر در راه رضای خدا حرکت کنید و فقط رضای خدا و شادی خاطر حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف را مد نظر قرار دهید،‌ به طور حتم موفق می‌شوید.

آیت الله صافی گلپایگانی با بیان اینکه مردم علاقمندند مسائل دینی و تربیتی مورد اهتمام جدی مسئولان قرار گیرد، افزود: توقعات مردم و جامعه از این وزارتخانه و به خصوص از شخص جنابعالی بالاست و برآورده کردن این توقعات همت و تلاش بسیاری را می‌طلبد که امیدواریم با این پشتوانه‌ای که از شما سراغ داریم در این راه موفق باشید.

مرجع تقلید شیعیان عنوان ارشاد اسلامی را در این جایگاه مسئولیت‌آور و بسیار بامعنا خواند و تصریح کرد: باید تلاش کرد تا در این وزارتخانه، ارشاد اسلامی به معنای واقعی خودش تحقق پیدا کند.

استاد عالی حوزه علمیه قم، فرصت کوتاه مسئولین در عرصه خدمتگذاری را هدیه‌ای از جانب خداوند دانست و اظهار امیدواری کرد که مسئولین از این فرصت کوتاه در جهت کسب رضایت حضرت ولی عصر ارواحنا له الفدا، دستیابی به مقاصد انقلاب، پاسداری از خون شهیدان و خدمت به مردم استفاده کنند.

وی با اشاره به انتخاب مسئولین نهادها و سازمان‌ها خاطرنشان کرد:‌ باید کسانی انتخاب شوند که دغدغه اسلامی و انقلابی داشته باشند و از میان صالح‌ترین، باتجربه‌ترین، متعهدترین افراد و از میان کسانی که در زمینه خودشان سرآمد دیگران باشند، انتخاب شوند.

آیت الله صافی گلپایگانی افزود: متأسفانه در سابق کسانی در وزارت ارشاد اسلامی بودند که به وظیفهٔ اصلی خود که همان ارشاد و هدایت جامعه است، عمل نکردند و بلکه درصدد تخریب و فاسد نمودن عقاید جامعه بودند و الان شما باید وضعیت را طوری سروسامان دهید که اوضاع بهتر شود و مشکلات برطرف گردد و اعتماد مردم و متدینین به شما و این وزارتخانه بیشتر گردد.

مرجع تقلید شیعیان جهان به ممیزی کتاب قبل از چاپ اشاره کرد و با ذکر اینکه بعضی از نویسندگان نه صلاحیت علمی دارند و نه صلاحیت اخلاقی تصریح کرد: باید تشویق کرد که اهل علم و فضل و کسانی که در جامعه دارای جایگاه علمی هستند، به نگارش کتاب‌هایی مفید به حال جامعه روی آورند.

وی نسبت به انتشار بعضی از نشریات و نوع پوشش بانوان در آن‌ها ابراز گله‌مندی کرد و با ذکر اینکه بعضی از آنها به دنبال تخریب و ضربه زدن به نظام و ارزش‌های اسلامی هستند ابراز امیدواری کرد که مسئولین نسبت به سر و سامان دادن به این وضعیت اقدام کنند.

آیت الله صافی گلپایگانی برای موفقیت مسئولین وزارت ارشاد در پیشبرد اهداف نظام اسلامی دعا کردند.

انتهای پیام/ آ

 

منبع : http://www.tasnimnews.com/Home/Single/138990




:: موضوعات مرتبط: فرهنگی , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


In the name of Allah, the Beneficent, the Merciful Say: He, Allah, is One Allah is He on Whom all depend He begets not, nor is He begotten And none is like Him

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 141
بازدید دیروز : 11
بازدید هفته : 154
بازدید ماه : 1814
بازدید کل : 556507
تعداد مطالب : 477
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

:: [<-PostId->] - [<-PostDate->] - <-PostTitle->

------------------------------------------------------ اوقات شرعی -------------------------------------------

------------------------------------ تاریخ روز ------------------------------------------------------ //Ashoora.ir|Hadith Beginsحدیث موضوعی ------------------------------------------------ مهدویت امام زمان (عج) -------------------------------------------------------------- سوره قرآن -------------------------------------- وصیت شهدا ------------------------------------------ آیه قرآن -------------------------------------- ---------------------------------------- پخش زنده حرم ---------------------------------------- جنگ دفاع مقدس ---------------------------------------------- ذکر روزهای هفته -------------------------------------
Up Page
”YSTC.ir” ------------------------------- ========================

RSS

Powered By
loxblog.Com